8 gündür ishali geçmedi kaka testi verdik temiz geldi doktor sadece probiyotik kullan dedi 4 gündür kullanıyorum ama hiçbir değişiklik yok gece uykusundan 3 kere kalkıyor ağlayarak ıkınırak o kadar üzülüyorum ki uykusunda bile kaka yapıyor günde 8i rahat buluyor fazlası da var. Diş çıkarıyor biri patladı biri patlamak üzere ama çoğu doktor diş için bu denli ishal yapmaz diyor o zaman niye geçmiyor. Enterogermina kids kullanıyorum probiyotiği mi değiştirsem diyorum önerebileceğiniz bir marka var mı?