ysm53 aynı durumdayım gece dinlenemiyorum gündüz uyusun uyumasın sürekli ilgi istiyor ve gece dinlenmediğim için gündüz de saçma sapan geçiyor, bir sürü şey yapmak istiyorum oğlumla hiçbirini yapamıyorum sadece tüm gün çocuğu eyliyor gibi hissediyorum zaman geçsin diye ve evi saymıyorum bile ne iş yapıyorum ne yemek, uykudan kalkıyorum bacaklarım ayaklarım ağrıyor, yani çok iyi anlıyorum sizi ve içinde bulunduğunuz ruh halini, bir de benim bebeğimin huyu ağlamak değil bağırmak, sürekli bağırır halde doktoruda gördü sıkıldığında yapar diyor, yani nasıl bir anne olmalıyım tüm gün kucakta gezdiren, aralıksız oynatan, sonra da gece kalkan ve sürekli emziren, inanın kişisel vakit veya beklentim yok, sadece oğlumu sağlıklı mutlu büyütmek oldu hayat amacım ama hala yetersiz hissediyorum..