Ayyy ben akşam çıldırdım çıldırdımmmm bizde 6 ay 1 günlüğüz yani çocuk ağlamaktan helak oldu niye ağlıyor anlamış değilim en son eşime dedim kalk doktora götürelim yoksa ben kendimi kesicem dayanamıyorum dedim😀 ama sinir tavan yaptı yani psikolojikmen çöktüm sinirdenn ağladım sonra o biraz kucağına aldı sakinleşti falan sonra birdaha yani zorlaaaa uyuttum