Kızlaar iyi geceler, son 10 gündür falan ev çok sıcak ama ben yatağa girince aşırı üşüyorum ayaklarım buz gibi oluyor bazen üşümekten titreme tutuyor sabaha karşı 4 gibi falan anca uyursam uyuyorum yoksa yok. Zaten 4de uyusam da 6:30da kızım ayakta yine uyuyamıyorum sonrası da zaten malum gün başlıyor . Benim gibi olan var mı ne yapabilirim