oglumunannesiyim_- Kizlar kendi kendine sessizce oynayan arkadaşlarını insanlari çok seven oğlum bu aya girince aşiri agresif ne istediğini bilmiyor sadece çiğlik atıp bağırıyor normal mi sizinkilerxe böyle mi
pozimom oglumunannesiyim_- benimki de 16 aylık oldu böyle oldu 15 gündür bağırıyor bisey isterken carliyor🤣
oglumunannesiyim_- Bişey isterken bile annee diyip parmağını uzatıp ciğlikla bağırıp istiyor bagirma oğlum demekten. Bı hal olduk eşimle
oglumunannesiyim_- Ahh sadece düdüğe üfler gibi çığlık atıp bağırıyor derdini o şekilde anlatmaya çalışıyor
Cekuhazirsancikalimbalim Benim oğlumda 17 aylık aynı sekilde durup dururken cığlık cığlığa ağlamalar bağırmalar bianda kendini yere atmalar o kadar yoruluyorum ki yaptığı hareketler psikolojimi bozuyor ben mi bi yerde yanlış yapıyorum diye
reyhanhsvci oglumunannesiyim_- 17. Ayda atak var 🫠 18. Ayda da 2 yaş sendromuna girme durumu var djsjdj atak sendrom zart zurt