eymenaren41 Kızlar 1 buçuk yaşında oğlum var 3 4 gecedir saat 2 oldunmu ağlayarak uyanıo ve kolay kolay sakşnlemio sizin de başınıza Geldimi böle bir olay acaba neden olur
ipek0506 eymenaren41 benm oğlumda o yaslarda öyleydi sebebsiz yere ağlayarak uyanırdı zor sakinelştirrdik.ne zaman yürümeye başladı ağlamayı kesti.acaba dedim enerjisini atamıyordu.. merak etmeyin geçici bir süreç bizim kendiliğinden geçmişti.