[silindi] merhabalar konuyla ilgili danışmak istiyorum. Aslında süreç hakkında bilgim var ancak sanırım morale ihtiyacım var benim kızımda da Nötrofil 710 ve kanı vermeden önce ateşli hastalık geçirdi 2-3 gün. Hatta kan verdiğimizde de burnu akıntılıydı hala öyle. Bugün ise alerjiye gittik yumurta alerjisi için. Doktor hasta olduğu için ve b12 eksik olduğu için neu böyle gelmiş olabilir, ben korkmalı mıyım dediğim de hayır 2-3 hafta sonra iyileşince tekrar kan verelim dedi. Ama ben çok korkuyorum kızıma baktıkça çok üzülüyorum ağlıyorum elimde olmadan. Bu arada kızım 9 aylık. Bu değerler dışında lenfosit 5.7 biraz yüksek. Ama diğer değerleri normal. Lütfen fikirlerinizi duymak istiyorum.