Arkadaslar merhaba.kızım 27 aylıkken başladık eğitime ilk 2-3 gün kaçırmalar dışında problem olmadı çok şükür.gündüz çok sıkıntımız yok arada oyuna dalınca çamaşırı hafif ıslanıyor.dışarda 4-5 saat çişini tutuyor geldiğinde söylüyor portatif lazımlık kullanıyoruz..Ama gel gelelim gece altına kaçırıyor sürekli.uyandırmayı denedim genelde gece 2 kez uyandırmazsam altına kaçırıyor.kendisi uyanıp çişinin olduguna dair hiç sinyal vermiyor..bazen 1kez kaldırıyorum sabaha kadar tutuyor bazen 2 kez kaldırsam da sğrekli altına kaçırıyor.başına gelen var mı 1 ayda alışmış olması gerekmez miydi..hiç uyandırmasam düzelir mi? Yardım lütfen !!!!