Merhaba anneler. Mersin’de ikamet ediyorum. 3 buçuk yaşında ki çocuğumu kreşe yazdırmak istiyorum yarım gün ya da haftanın iki üç günü olacak şekilde. Devlet okulu ya da oyun grupları şekilinde özel okul fakat fiyatı çok uçlarda olmayan bi okul varsa bilgi verir misiniz 🎈