nursnmh yemine diyorum ben de öyle diyorum her gün bugün keseceğim, kararlıyım bilmem ne sonunda çöküş. Diyete başlıycam diyip başlayamamak gibi. Ama gerçekten buna bir son vermeliyiz sonuçta bu alışkanlık sancılı olacak ama bıraktırmalıyız. Dile kolay ama yapmak zor. Bismillah diyip başlayalım. Bıraksalar onlar da rahat edecek daha güzel uyuyacak aslında bunu düşünüp sabredelim. Bolca sabır diliyorum hepimize.