tosbiksmoms Kızlar annem için öneri istiyorum göz kenarında ince çizgiler çıktı ve çok rahatsız oluyor bakım/krem öneriniz var mı aceba? Kendisi 44 yaşında.
BuzluKahve tosbiksmoms botox dışında hiçbir şey tam etki etmiyor. Çizgiler yerleşmeden yaptırmak en iyisi
Bir-prens-annesiii tosbiksmoms ben de göz çevresi morluğundan şikayetçiyim cildiye doktoruna gitmiştim ve göz çevremi de söylemiştim oda kremlerin fayda etmeyeceğini Paris ışıltısı yaptırabileceğimi söylemişti sanırım böyle sıkıntılarda kremlwr çözüm olmuyor
Fusunf tosbiksmoms 44 yaş ve ince çizgiler çok normal yanı kremler etki etmez bu yaştan sonra ya doktora gitmeli anneniz işlem için yada kabullenmeli