hasmelad Goktug_mom bizim topuk kanında değil ama 3 aylık iken yüksek çıktı Doktorumuz ilgili birime yönlendirdi Tekrar testler yapıldı ve normal e geçtiği söylendi
hndathn Goktug_mom 40ı çıkınca doktoru testı tekrarladıgında normal çıkmıştı. Sonrakı süreçte 3 6 9.ayda gözlem amaclı tekrar ettı testleri doktoru çok şükür hiç birşey cıkmadı
Goktug_mom hndathn çok geçmiş olsun bizim kanda da çıktı endokrin bakıcak bide inşallah bizimde düşer