Taze_anne00_ bebeğimin doğar doğmaz 1 hafta yoğun bakımda kalmasına.
Sütümü az olmasına mama takviyesi yaptığıma,
2 aylıkken meme reddiyle beni emmeyi bırakmasına,
Uykusuz, bakımsız, ekşi ekşi ter ve süt kokuma,
Ben ne bk yedim nasıl büyütücem bu bebeği düşüncelerime,
Milyon tane şey sayarım ağır bir depresyon yaşadım bebekle asla yalnız kalamazdım 1 yılı geçkin süre de üstümden atamadım.