Meri-Mel uykusuzanne__ Ya hiç durmuyor evet çocuk ama bu kadar acı yaşadı yani tekrar etmeye çalışması sürekli gözüm üstünde olamıyor ki hep korku içindeyim 😞
twobabymom_ uykusuzanne__ yaa hayırlı olsun minnoşum benim Dün yazdırmaya giderken ağladım resmen ne zaman büyüdü diye
hepyerdeyizz Benim çocukların ayarı bozuldu 😂😁Saniim garantiye gitmeleri lazım shahhsh hele ufaklık 4 . Ay atagiyla vurdu parçaladı beni