hulya00aa Merhaba anneler ben yeni doğum yaptım 2 gün oluyor bu doğum parası hakkında yapamadığım var e-devlette ilksan doğum yardım başvurusu var ama yapamadım ilksana başvuru mu yapmam lazım nasıl yapacağım bilgilendirme alabilir miyim