Ah aynı sorun bizdede var ilk hafta uyuyan düzenli Bebek gitti şimdi gözleri bi alıyo 3-4 saat uyumuyo gaz problemimiz Yok diye sevinirken Gazi damlasının bile fayda etmediği gaz oluştu bizde 17 günlüğüz inşallah hemen geçer düzene girerler hep dikkat ediyorum ama malesef gaz problemi çok zor