fundalice Kızlar iki düşük sonrası yenı gebeliğim var kese göründü beta düzenli ilerliyor enox4000 kan sulandırıcı ve ecoprin kullanıyorum lekelenmem oluyor normal mi doktor ilacı kes olursa dedı kestim ama yıne oldu ne yapacağım yaşayan var mı
yildizmom-2023 fundalice ilacın adını unutttum ama bı tane ilaç vermesi lazım doktorun vajinadan koyuluyor fitil gibi
Prensesannesi32 fundalice iğne hap fazla gelirse bebek kucuk olduğu icin vücut atmaya calisir demişti benim doktorum bende 7.haftada yaşadım bi kac gun gözetim altında kaldım hastanede tedavilerimi yaptı 8.haftada da kanama alanı yok olmuştu progestan artı birde iğne uygulamisti