ayshababy02 Gün içinde bebeğinizlen nasıl vakit geçiriyorsunuz kızlar bizim daha uyku düzenimiz yok öğlen saat 3 kadar çok uykusu olur kalktında mamasını veririm arada tummy time yapıyoruz ama geneliklen uyanık oldunda hep ağlar çok yoruldum biraz oyunasın sakın dursun isterim siyah beyaz kartlar aldım oyun matımız var ama hiç birini istemiyor
obiranne3 ayshababy02 İki aylık bebek oyundan anlamaz ki Onun yiyip içip uyuması gerekiyor büyümesi için
bebeklihomee ayshababy02 benim oğlumda istemezdi iki aylıkken oyun halısına yatırıyordum ama anlamıyordu o zamanlarda tek istedikleri anneyle temas kucak oluyor. Ne çıngırak ne tırtıl hiç biri ilgisini çekmemişti. İki buçuk aylık olunca başladı biraz oyalanmaya
suheyla92 ayshababy02 tummy time yaptirirken masalci tirtili karsisina koyuyordum cok seviyordu ya da ana kucağındayken egitici kopekcigi koyuyordum tabi bu dediklerim max 3 dakika 😅 sesli isikli oyuncaklari seviyorlar ama oyle uzun uzun biseyler beklemeyin daha minicik. Bol bol konuşun onla her yaptığınızı anlatin gezdirin hava alsin beslensin uyusun biraz zor geciyor ama geciyor 🙏 Bi de sarki soyluyodum ben kendi istedigim bi sarkiyi acip (90lar turkce pop😂) soylerken ellerini kollarini oynatiyodum vakit gecsin diye 🤡
a_ne00444 ayshababy02 tummy time yaptırıyorum konuşan ördeği koyuyorum çok ilgisini çekiyor ebbek üniversitesi kitapları ilgisini çok çekiyor oyun halısindan anjlamaz diyenler anlamıyorum 15. Günden beri her gün koydum ,1 aylıkken oyuncaklarını çekmeye başladı videoları var hatta şuan 3 ay 16 günlük oyun halısınin piyanosunu seviyor ama üzerindekini takmiyoruz döndüğü için sevmiyor artık onu dönmesine engel oluyor
ayshababy02 obiranne3 normalde internete falan 2 aylık rutinler yapıyorlar siyah beyaz kartları takip ederken benimkinin işi yok hep ağlar artık çok yoruldum ağlamasından çok canım yanıyor her ağladında anne kucağında bırakırım biraz televizyon açık olur ben bişey izlerken oda bakınır renkler dikkatini çekiyor sanırım
ayshababy02 bebeklihomee baya haraketli elinen kolunan çok haraket eder konuşurum göz teması kuruyoruz oda ses çıkarıyor gülüyor konuşurken ama bi zaman sonra ağlıyor kucak istemiyor anne kucağına koyuyorum orda biraz duruyor yine mız mız vallahi yoruldum doğdundan beri ağlıyor şimdi biraz daha iyi
bebeklihomee ayshababy02 üçüncü ay çok daha iyi merak etmeyin. Etrafa ilgisi çoğaldığı için oyalanıyor merak ediyor
obiranne3 ayshababy02 sosyal medya anneliğinden uzak durmanı tavsiye ederim yavrum, Onun yiyip içip Aradamızılayıp Uyuyarak büyümesi gerekiyor, İnsanlar bazen gerçekten Ne yapacağını şaşırıyorlar, Ve karşı tarafı yetersiz hissettiriyorlar
a_ne00444 ayshababy02 sesli olan bı oyuncak alırsanız dikkatini çeker en azından konuşan ördek öneririm çok seviyor bebekler yengecte güzel ondanda almak istiyorum bende videolarını izleyin YouTube d. O şekilde karar verin
kyszmerve ayshababy02 birlikte uzanmak saçlarını yüzünü okşamak elleriyle oynamak ayaklarıyla öpüp koklamak birde biz piyanolu oyun halısı aldık şarkılı ayaklar drğdikçe çıldırıyor 5 aylığız hala oynuyoruz baya iş gördü geri kalan hiç oyun ilgi çekmiyor
ayshababy02 kyszmerve bizimkide şarki söylüyor bol bol konuşuyorum öpüyorum 1 saat falan uyanık kalıyor sonra uykuya dalıyor 30dk maksimum uyuyor gündüzleri artık sonra geri uyanıyor bu sefer huysuzlanıyor