obiranne3 İlk başta biberon almadığı için deneme amacıyla hem avent hem de lansinoh aldım. Şu an ikisinden de içiyor. Lansinohun memesi anne memesine daha yakın hissiyat olarak, Aventinki bir tık daha sert gibi. Ama bana Lansinoh daha hızlı akıtıyo gibi geliyor, yani meme reddine yol açma riski daha fazla gibi hissediyorum. O yüzden mümkün mertebe Aventi kullanıyorum. Ondan içebilmesi için daha fazla efor sarfetmesi gerekiyor bebeğin. Aylara göre meme uçları değişiyor, alırken dikkat edin. Akış hızı da buna göre değişiyor. Bir de doldurduktan sonra ters çevirince ilk etapta Lansinoh birkaç damla akıtıyor ama Avent hiç akıtmadı.