Canlarım bazı kişilere söylüyorum ama akıl veriyorlar şöyle giydir böyle yedir şundan al bundan al ama ne hikmetse dikkat edilmesi gereken konular da niye yoklar, benim ilk bebegim 7 yıl sonra tedaviyle oldu ben tedavi sürecinin zorluğunu atlatamadım daha benimde kendime göre sorunlarım var Bi zahmet bu konuda da akıl versinler. Ayrıca eşim görmüyor o yokken çıkarabilirim evet fakat çıkarınca etkisi geçiyor diyerek çıkartmıyor bu da ayrı psikolojik baskı… bu arada çıkışarak bilmişlik yaparak konuşmasın bazıları hayatın size sunacağını bilemezsiniz…