haricen benim oğlum abi oldugunda daha da küçüktü 22 ay var aralarında kardeşiyle asla zarar vermez ama çok kıskanır kızım bir yaşına girdi hala aynı kıskançlık geçmiyor kızim emerken o da gelip bana yapışıyor ama zararda vermiyor şükür, ilk başlarda hicbirsey yemiyordu çok içine kapanmıştı dışarı çıkınca eve gitmek istemiyorum diye ağlıyordu ben daha çok seviyorum ilgilenmeye başladım babası ayrı ilgilenmeye başladı biraz uzun sürse de o süreci atlattık