Küçüklüğünden beridir sık tekrarlayan bi idrar enfeksiyonumuz vardı zarar görülmüş mü diye böbreklere bakıldı mesanede kaçak varmı diye bakıldı çok şükür hepsi temiz çıktı fakat 3 yaşında şuan Nisan ayından beridir ateşli her hastalandığında idrarda blood (yani idrarda kan değeri yüksek çıkıyor )bunun nedeni ateştenmidir idrar tahlilinde sizde bu değer ne çıktı yaşamış olan anneler yardımcı olursanız çok sevinirim