Merhaba kızlar..
Biraz içimi dökesim geldi. Oğlum 3.5 yaşında çok sakin bir çocuk bebekken de öyleydi besler bırakırdım misler gibi uyurdu hiç zorlamadı beni, kızım 35 günlük oğlumun tam tersi, asla uykuyla işi yok, yatınca durmaz ana kucağı sevmez bazen kucakta bile durmak istemiyo, sabahları bari 1 saat uyusun diye sling bağlıyorum anca öyle uyuyo ama bu sıcaklarda pişiyoruz ikimizde. Sürekli huysuz, ağlamaklı kızımla ilgilenmekten oğluma vakit ayıramıyorum bu da beni daha çok yoruyo ve üzüyo 🥺 bi yandan rahat rahat gezdiğim günleri de özlüyorum, oğlumla geçirdiğim vakitleri, eşimle rahat rahat yediğimiz yemekleri gittiğimiz yerleri, geçici bi süreç biliyorum ama bu 35 gün beni çok yordu. Sürekli kucakta taşımaktan belim ayrı sırtım ayrı ağrıyo, uyku deseniz zaten yok. Yemek yiyebilirsem şükrediyorum. Zamanla uykusu düzelir inşallah diye dua etmekten başka bi şey yapamıyorum. Düzelir deyin geçicek deyin nolurr 🥺🫠