merveataer99 Arkadaşlar bebeğimin kakası bildiğiniz taş gibi sıvımsı bir yapıda değil bu durumu yaşayan varmı aranızda
tazebiirannee merveataer99 mamayla mı besliyorsunuz, bi de ne kadar sürelerde kaka yapıyo mesela, ben hem anne sütü hem mama veriyorum mama verdiğimde zor yapıyo hemde pütürlü yapıyo, tek anne sütü aldığında sıvı yapar genelde bebekler
merveataer99 tazebiirannee bende emzirdim ilk 38 gün ama kilo alımı yetersiz dedikleri için mamaya başladık bu sefer meme reddi oldu. Yani tam 1 haftadır mamaya başladık . İlk hipp aldım daha bitmeden değiştirdim taş gibi yapıyor ve ağlıyordu şimdi aptamil veriyorum bugün sabahtan itibaren daha hiç kaka yapmadı
tazebiirannee merveataer99 bende hipp kullanıyorum bizimde sarılık sorunumuz var diye ara ara veriyodum devam ediyorum hala 35 günlük benimde, eğer sadece mamaysa o yüzden sert yapıyo olabilir doktorundan bağırsak düzenleyici gibi bi şey isteyebilirsiniz. 3 güne kadar yapmaması normal deniyo ama 3 günü geçerse mutlaka doktora danışın 🫠