Bebeğim 1 hafta sonra 1 yaşına girecek. Öfkeli ve hırçın davranmaya başladı. Uykularımız zorlaştı. Uykuya geç dalıyor ve uyurken biberonla besleniyor. Sinirlenip biberonu atmaya başladı ve çok hareketli kafasını beşiğe vuruyor iyice sıkıntı yaşamaya başladık. Zaten ayrılık kaygısı başlamıştı gün içinde paçamdan inmiyor ve herşeye mızmızlanıyor. Bu süreci yaşayanlar var mı ? Nasıl atlatacağız ? Yardım kızlar