acemibiranne7 merhaba sevgili anne öncelikle harikasın uzun bir hamilelik sürecinden sonra sağlıkla bebeğini kucağına aldın tebrikler ❤️ yenidoğan bebeklerin çok uyuması normal, karnı da güzel doyuyorsa hele çok normal ama sen özellikle ilk ay 2 saatte bir uyandırmayı ihmal etme☺️ uyanmıyorsa ya da meme de uyuya kalıyorsa topuğunu sıkabilir, gıdıklayabilir, ayağına vurabilirsin ki uyanıp aktif emsin, seninde sütün artsın 💕 ilk süt denilen “kolostrum” sarıdır, bebeğinin gazı iyi çıkmadıysa ya da çok emdiyse bunu çıkartmış olabilir. Peki kusma ne zaman tehlikeli ? Fışkırır tarz da mı ? Kötü kokulu mu ? Rengi çok mu sarı ? Başka renklerde de kusuyor mu ? Örneğin yeşil ya da kanlı gibi.. Bebek çok huzursuz mu ? Bunları bir takip et, eğer cevabın hayır ise panik yok güzel ilerliyorsun ama içinde şüphe kalıyorsa doktora danışmak da güzel bir düşünce ✨ Oğlum 35 günlük doğduğu günden beri maalesef isilik çıkartıyor, ne yapsam işe yaramıyor 🥹 doktor bol bol yıkamamı, ince giydirmemi, terletince hemen üstünü değişmemi söyledi. Sana da fikir olsun ❤️ Bir de çocuğun göğsünü ve sırtını kontrol et eğer oralar sıcaksa üşümüyordur eller ve ayakların soğuk olması normal dolaşım oralara geç ulaşır, eğer soğuksa 1 kat daha kalın giydirmelisin aklında bulunsun bu uzun yolda mutluluklar ve sağlık diliyorum 🌸