Merhaba,
7 buçuk aylık bebeğim var, düzeltmiş yaşı 6 buçuk diyebilirim. 34+4 doğmuştu. Düşük kilo sarılık gibi nedenlerle küvözde kaldı 16 gün. Ayak kaslarındaki sertlik ve ellerini az kullanma nedeniyle nörolojiye götürdüm. Fizik tedavi yönlendirdiler. Yarın fizyoterapiye başlayacak. Rapor, tanı yok. EEG’sinde gerilik var dediler. Yavaş buldular EEG sonucunu. MR randevusuna daha aylar var. Ben hızlıca fizyoterapiye başlatıyorum. Ama içim içimi yiyor, çok kaygılı, üzüntülüyüm ve korkuyorum. Sosyalliği, bakışı, gülüşü, etrafa merakı çok iyi. Kafasını iyi tutuyor, dönüyor. Bacaklardaki sıkıntı, sertlik oturmasını da engelliyor destekli oturuyor sadece. Henüz ağzından harf de duymadım. Serebral palsi olmayabilir mi? Benzer şeyler yaşayan var mı? Fizyoterapist haftada 5 gün alsa çok iyi olur dedi ama bütçem zar zor 3 güne yetiyor. Yarın ilk günümüz. Tanı konmadan devlet desteği almanın yolu yok mu? Çok şey sordum çaresizce… Benzer şeyler yaşayanlar lütfen yazsın, çok ihtiyacım var. 😔