Audrey_ Dün akşam 39.5 ile hastaneye gittik serumla falan düştü. Şimdi yine yükseliyor ayriyeten burun tıkanıklığı da başladı ağzından nefes alıyor çok ilaç dayamak istemiyorum bana önereceğiniz bir şeyler var mı?
melikejdkdkd Audrey_ sürekli burnu serum suyuyla aç nebilazatör varsa serum suyu yâda doktorun önerdiği ilaçla hava ver. Enfeksiyon ateşleri genelde 3 gün inatçı olur anında düşer ama burun akıntısı vs mutlaka sürekli burnunu açıp bol bolda emzirmelisiniz
nilikonunannesii Audrey_ aynısını yaşadık geçen hafta hastanede yattı ateşini düşüremedik damar yolu ile antibiyotik tedavisi ve ates düşürücü verdiler 3 günde toparladı.
sadeceannem Audrey_ dut kürü yap canım o zaman hemen düşürüyor enfeksiyonu. Enfeksiyon için sarımsak ve soğan haşlayıp yedirebilirsin. Kefir içirebilirsin. Bol bol da emzirmelisin. Maalesef biraz bunlara yüklenmek gerekiyor. Vücuttan enfeksiyon gitmediği sürece ateş düşmez. Çok geçmiş olsun
elif0712 Bizimde öyleydii doktor antibiyotik yazmıştı hemen başlama dedi ama 4 gün 39lardaydı ateşi dayanamadım başladım çocuk ertesi gün toparladı
Minmini Audrey_ hmm yapılsa sanki iyi olabilirdi biz de epey ateşlendik hatta post açmıştım covid çıktı oğlum gereksiz yere antibiyotik kullanmamış olduk böylece aklınızda bulunsun salgın olduğunu söyledi doktorumuz çok geçmiş olsun
Audrey_ nilikonunannesii çok geçmiş olsun umarım bir daha yaşamazsınız, bizimki sürekli düşüp yükseliyor ama genel olarak yüksek.
cicianne79 Audrey_ sürekli burnunu yıka serum suyuyla 2 cc bir burnuna 2 cc bir burnuna. Kafası yüksekte yatır tıkanmasın. Odayı hava temizleyicin nemlendiricin varsa aç ya da sıcak su koy bir kaba bebeğine yakın tarafa olsun nemlendirsin biraz ortamı. Ateşi de 4 saatte bir 4. Saat olmadan ver vitaminlerine dikkat göster 3 günde toplar Allah ın izniyle
Gamszbaykus37 Audrey_ bize Gülsuyu çok iyi geliyordu beze Gülsuyu döküp alna eklem yerlerine vs sürüyorduk etki ediyordu baya. Limonlu çorap da duymuştum
urgabemm Bizimde 38 37.9 düşmüyor oda sıcaklığı 31 o da etken dedi dr baktı kulak burun boğaz kan ve idrar tahliline gerek yok dedi ama 38 i görünce ben endişeliyim, viral bir enfeksiyon geçiriyor olabilir dddi