SedaNurAtlan Selam kızlar 11 aylık scottish fold cinsi dişi kedimiz hala kızgınlığa girmedi, veterinerimiz girmesi lazım diyor. Bilgisi olan var mı ya da bu durumu yaşayan?
esraa_20 SedaNurAtlan zamanı olabilir mevsim geçişinde giriyorlar genellikle benim kedim erkek aynı cinsler kızgınlığa girdiğinde 1 yaşını geçmişti o zamanlar kısırlaştıracaktık mesanesinde problem olduğu için 7-8 ay beklemek zorunda kaldı son 2 ayı heryere işiyordu artık girmeden kısırlaştırın isterseniz dişi kediler daha çok kıvranıyor bağırıyor