sevdapk Bebeğim doğalı 4 ay 10 gün oldu. Doğduğu günden bugüne kadar hep ağlıyor. Mızmız. tek başıma bakıyorum bazı günler gerçekten pilim bitiyor. Nerede hata yapıyorum diye kendimi sorguluyorum. Bebeği böyle olup ne zaman nprmale dönebildiniz?
nesizade05 sevdapk düzeliyor canım merak etme 6 aydan sonrası daha rahat daha güzel benim kızımda öyleydi çünkü doğduğundan beri 4. Ayda daha daha çoktu hiç düzelmicek diyordum ama 6 aylık olduktan sonra çiçek oldu 🥰
sevdapk nesizade05 inşallah canım, bu şekilde çok zor çünkü yemek ev işleri normal hayat hep aksıyor. Önceliğim bebeğim oluyor haliyle. Ama güzel bi düzen oturtmamız gerek şuan mümkün olmuyor