gozdeyhn inanın saçma değil,kesinlikle doğru tespit,benim oğlumda sabahlara kadar uyumazdı uyutmaya çalışırken bas bas bağırırdı,zombi gibi yaşıyordum yatağın içinde kucağımda memeye yapışık duruyordu bıraktığı an bas bas bağırıyordu gün içinde 10 dk uyu uyan şeklinde ilerliyorduk 4.ay atağı çok zor geçmişti gerçekten,dayanamadım ve eğitime karar verdim ben Uyku.vakti sayfası Gözde hanımdan eğitim aldım ve gerçekten memnun kaldım,her zamanda dualarımda geçiririm uyku düzene girince günlük rutinleri,emme döngüsü ek gıda vs heeşey çok güzel ilerledi,evet ağlamalar oluyor ama ben çocuğumu uyutmaya çalışırkenki kadar ağlıyordu aynı şey,şimdi kendi kollarını kaldırıyo hadi gidelim yatağa uykum geldi diye,atak dönemlerinde diş çıkarırken özellikle azılarda tatilde saatlerdee aksamalar oluyor uykuya direnç göstermeler istememeler yaşadık ama hep eski düzende devam ettik,çalışan bir anneyim ve gün içinde annem çocuğuma bakıyor bu eğitimi almasaydım napardık diye düşünüyorum bazen🙏🏻 ben çok araştırrarak ve çevre tavsiyesi ile yönelmiştim Gözde hanıma ve deneyimleyip memnun kaldım,bir görüşün isterseniz umarım sizin için herşeyin en iyisi olsun❤️