Papatya-eylul88 21 aylık .. genel olarak sıkılıyoruz. Oyuncakları ile sınırlı dakikada oynuyor etkinlikler vs başında oturup yapınca öyle tamamlıyor. Sürekli peşimde 😬 ee ev işidir falan filan derken anne yorgun 😴 tv telefon sıfır diyebilirim sadece yemediği dönemde açıyorum yesin diye çünkü kilo olarak sınırda gelişimimiz var mecburiyet diyelim. Diğer anneler gününü nasıl geçiriyor bende merak ediyorum önerilere açığım burada bekleyeyim 🤩