Gündüz iki uyku daha uygun yaşına tabi, akşam 8de ideal bence. Herkes çok erkek yatırıyorsunuz çocuğu diyor ama zaten esneyip mızırdanıp uyumak istesikleri saari belli ediyorlar onlar bize(hayatlarında tv telefon yoksa, varsa onlar vücut ritmini şaşırtıyor)