Merhaba. Bebeğim 2 ay 17 günlük sadece anne sütüyle besleniyor normalde kakasını günlük yapıyordu ama bir haftadır 2 günde bir yapıyor yapmadığı gün çok sancılanıyor diyemem ama çok da rahat olmuyor kakası da hafif mukuslu pütürlü . Bir haftadır ben de fazla ceviz tükettim acaba o alerji yapmış olabilir mi? Ya da 3.aya doğru bebeklerin dışkılama sıklığı değişiyor mu acaba