aybeny ay evet ya kızım üç sene emdi ve bazen bu hisle ağladığım bile olmuştur hatta çok olmuştur bize misafir geliyordu eşimde dahil misafirler içeride sohbet muhabbet kahkaha ben içerde tek başıma yarım saat kırk dk emzirme yada biz giderdik ben yine odanın birinde kuytu köşe tek başıma emzirme bir kere arkadaşlarımıza gitmiştik yazlıkları vardı kalmaya eşim arkadaşım onun eşi falan kahkaha sohbet ben o tatili komple odada emzirmeyle geçirmiştim kızım iki buçuk yaşına yakındı emiyordu minik bebek olsa belki o kadar zoruma gitmezdi ama genel olarak bunu çok yaşadım