Merhaba arkadaşlar 4 aylık bebeğim var 2 aydır atopik egzama sürekli kaşıntısı var mukuslu ve kanlı kaka da olunca alerji testi yapıldı yumurta ve süte alerjisi çıktı zamanla geçer deniliyor başına gelen varsa ne zaman duzeldi ek gıda dönemi nasıl geçti 😣