butas tam bu dönemlerde başladı ve bir gün aniden kesildi. Yani bir gün son ağlamasını yapmış meğerse. 4,5 aya kadar her gün böyleydi ama. Ne meme, ne uyku, ne sallama, ne sakinleştirici müzikler, ne kırmızı ışıklar hiçbiri fayda etmedi. Hatta dışarıda denk gelsek acaba o saati atlatır mıyız dedik ama burnumuzdan geldi tövbe ettik resmen. Artık alışmıştım. Kabus gibi bir durum Allah yardımcınız olsun. Ben tek başıma geçirdim o süreci. Kimse kalmak istemiyordu yanımda o an çaresizlikten. Ama geçiyor merak etmeyin. Oğlum şu an 8,5 aylık hiç öyle bir durumu kalmadı. Kolik = gaz da demek değil bu arada. Bizimki asla gazlı bir bebek değildi. Ama kurulu saat gibi 18.30 oldu mu başlardı ortalığı yıkmaya.. Sadece sabredeceksiniz başka hiçbir çözümü yok. Bir akşam aniden kesilecek o akşamı bekleyin 😔❤️