defnes32 Bağımsız bir hayattan bağımlı bir hayata geçiyoruz ve tek kişilik yaşadığımız hayatı artık iki kişilik yaşıyoruz ve kendimizden önce onu düşünüyoruz. bu zamanlarınız geçecek ve bebeğinizi bazen uyurken bile özleyeceksiniz🥰Zorlukları olduğu kadar güzellikleride var. oğlum 7 yasına yaklastı birden çıkıp geliyor annecim seni çok seviyorum diyor öpüyor sarılıyor. Ona baktıgım,uykusuz kaldıgım geceler feda olsun diyorsunuz o zaman ❤️