Kızlar sizce bir şarlatanlık mıdır ? Para tuzağı mıdır ? Yoksa gerçekten işe yarıyor mudur ? Geçmişteki yaralarmizi iyileştirir mi ? Yada korktuğumuz, çekindiğimiz, hiç başaramadığımız şeylerin temelini bulabilir miyiz ?
Sadece merak ettim biraz araştırdım. Sizin fikirleriniz nedir ?