gizem1101 Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık şimdiye kadar mama + meme gidiyorduk bi sıkkkıntı yoktu şimdi kızım gündüzleri 1 defa falan meme içiyor sütümü içmiyor sadece gece uyanınca içiyor böyle olsa süttüm kesilir mi
gizem1101 simseklivekalpli yaa süttüm de çok ama kızım içimiyor gece 2 3 kere uyanıyor o zaman tek içiyor