Mce 2 aylıktan beri her hafta hastanrye gidip geliyoruz bizimde enzimlerimiz yüksek 3 ay oldu bir sonuca ulaşamadık 2 hastane değiştirdik. Tüm testler taramalae yapıldı karaciğerine de bakıldı hiç bir şey yok enzimler hep yüksek 3 kat yüksek 😟😟
Bu süreçte öğrendiğim ilaçtan kaynaklı olabilir calpol tarzı ilaçlae vitaminler yükseltebilirmiş geçmiş olsun inşallah bşr an evvel düşer değeriniZ