Kızlar nasılsınz her ay maksimum sadece market alısverisinz ne kadar tutuyor ben her ay en asagı diyorum bak 12 bin küsürden asagı çıkamıyorum zaten herşey almıs basını gidiyor artı bende birde 4 tane çocuk var düşünmüyoda değilim acaba çok fazla harcamamı yapıyorum sabah 10 da çıktım carsıya şuanda eve girdim ve bir sürü para gtti ki daha fındık fıstık ceviz bunlar gibi şeyleri de almadım yani siz ayda evinize ne kadar harcama yapıyorsunuz ve neler alıyorsunz ?