Kızlar merhaba mastit oldum çok ağrılı hemde bebeğimi emziremiyorum bile. Göğsümü de boşaltmam lazım fakat duşta yumuşatıyorum orda biraz sağım yapıyorum sonra makineyle uğraşıyorum 1 saatte anca 50cc çıkıyor bu göğüs nasıl boşalacak acaba boşalmasa daha da ilerler mi bugün antibiyotik kullanmaya başladım acaba antibiyotik biraz olsun yumuşatır mı