Ozlemzumraosman Kizim3 aylik sutumu sagip veriyorum onu istemiyor mamayida istemiyor napcagimi sasirdim artik😔
Gamzeli2206 Ozlemzumraosman biberonu değiştirin belki artık o biberondan içmek istemiyordur birde hafif uykuluyken teklif edin ama dikkat edin hafif uykulu sadece yoksa genzine kaçar uykulu tam olursa
sevval73 Ozlemzumraosman benim bebeğimde biberon kabul etmemeye başladı beni de emmiyor zaten uykudan uyanınca hemen veriyorum biberonu anca öyle tutuyor gece daha çok mama veriyorum gece uykulu olunca iyi emiyor ama gündüz çok zor oluyor biberon tutması 10cc içiyor diliyle itiyor sonra
Kmrnatt Bu bir süreç bende yaşadım inanın ve sabredin geçiyor duşta emzirmeyi deneyin uykulu iken deneyin gezerek vb her şekilde deneyin biraz uzun sürebilir ama çaba gösterebilirseniz atlatırsınız inşallah ☺️
aysenurzg Biberonu değiştirin benim ki de öyle yapmıştı aventin biberonunu ilk başta almıştı sonra hiç almamaya başladı . Lansinoh un biberon u var ucu yumuşacık bi araştırın anne memesine yakın bi biberon Muş . O biberonu aldı