gizememre aptallarsizii valla vaktim olsa çok isterdim yapmayı evde çok güzel oluyor bol bol ama ne vaktim ne enerjim var 🫠
myangelson aptallarsizii bende hazır köyden malzeme getirmisken bir gün de karışık kızartma yapmayı düşünüyorum 🙈 biber kabak patlıcan getirdik hep off canım çekti şimdi 🥲😄
Canparcam_ aptallarsizii Yemek yapmadım ben bugün kızımı alıp dışarı çıktım 😎 Eşim eve gelince kahvaltılık birşeyler hazırlıcam, normalde bugün berber dolması meze tarzı şeyler yapacaktım eşim kahvaltılık istedi sağolsun 😁
lovebabyy aptallarsizii Bebeğim 3 ana 1 ara öğüne geçtiğinden beri ben sadece bebeğime yemek yapabiliyorum. Bize yemek filan yapamıyorum ya hep dışarıdan yiyoruz ve bu durum beni çok üzüyor 🥺