4 ay 16 günlük bebeğim var doktor gelişimsel pediatri bölümüne götür dedi neden acaba? Bıngıldağı küçük olduğu için nörolojiye götürdüm emar istendi ve bu bölüme götürmemi söyledi bununla alakalı mıdır bebeğim ayına göre küçük görünüyor 3 aylık gibi yoksa o yüzden mi sevk etti anlayamadım 😑