Hanımlar elinde bu raporlu sütten olan var mı 5 ad lazım bana doktor rapor yazdı eczane sisteme düşer ben size vereyim dedi rapor sisteme düşmüyor Bursa’ya yönlendiriyorlar 5 ad için benden çok yüksek tutar talep ettiler elinde olup vermek isteyen olursa çok sevinirim
Daha fazla varsa onada talibim ücretli şekilde alabilirim