Kızlar merhaba 20 gün önce sezeryan doğum yaptım. Doğum sonrası kanamam 1 hafta sürdü azalarak sonlandı . 3 gün önce birden kanamam oldu parlak renkli ve yoğun ağrı koku vs yaşamadım. Doktorum takip et artarsa gel dedi ama biraz endişelendim böyle bir durum yaşayan var mı yoksa bu süreçte normal mi cevap verirseniz çok sevinirim