fairytaleofthestars Biz de 7.30 8 arasi uyanış, uyanmaya calisma ile gecer o arada öpüş kokus vakit gecer hazırlanırım 8.30 da bizi uğurlar disari çıkıp, 9 gibi eve döner bakıcısı ile birlikte oyun ve etkinlik ile geçiyor 9.30 da kahvaltı yapiyor sonra 12.30 a kadar yine oyun, etkinlik, bir sra ogun yapiyor meyve salatasi ile.12 30 da kitap okumaya başlayıp 13.15 e kadar sürüyor o vakitlerde de artik uykusu geliyor uyuyor, 2 saat uyuyor yaklaşık olarak. Uyandıktan sonra yine oyun etkinlik ogle yemeği derken 18.10 da eve geliyorum oyunlar devam ediyor nöbet değişimi olarak 😀 yemeğimizi yiyip disari çıkıyoruz,9 gibi gelip, el kol ayak temizliğinden sonra yine kitap okumaya geçip 1 saat kadar kitap okuyup uyuyor. Bu pastırma sicaklarinda boyle, pastırma sıcağı olmayan kiş dahil tum zamanlarda oyun vakitlerinde hep dışarıda oluyor normalde,