16 aylık bir kızım var. Sabah dokuzda uyandı şu saate kadar sadece ağladı. Asla uyumuyor, kriz geçiriyor resmen. Ya hiçbir şeyle oynamıyor, oyalanmıyor. Bütün gün ağlıyor. Yemin ederim bu benim şansım mıdır nedir bilmiyorum. Görümcem burda 4-5 gündür. Oğlu da 2 yaşında. Ne sendrom var ne bir şey, çocuk ağlamıyor bile maşallah. Bu kız niye böyle onu bilmiyorum. Doktora da götürdüm ama doktor diyor bir şeyi yok. Diğer kızımda hiç böyle şeyler yaşamadığı için bu çok zor geliyor bana. Ne zaman geçer fikri olan var mı?